نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه برگزار می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گفته رحیمی زنگنه نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از تاریخ 16 تا 22 مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 500 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه به فروش رفت، گفت: سعی ما بر این است این میزان در سال جاری به بیش از 600 میلیون تومان افزایش یابد.

وی با اشاره به حضور 400 ناشر در نمایشگاه کتاب سال گذشته استان، عنوان کرد: امسال تلاش ما بر این است تا تعداد ناشران را به بیش از 500 ناشر افزایش دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به بازدید 500 هزار نفر از نمایشگاه کتاب سال گذشته استان اشاره و اظهار کرد: این استقبال موجب شد تا بسیاری ناشران برجسته خواهان حضور در نمایشگاه کتاب کرمانشاه شوند.

به گفته رحیمی زنگنه در نمایشگاه کتاب سال جاری همانند سال گذشته 20 درصد تخفیف از طرف ناشران و 20 درصد از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی انتخاب کتاب سال در این اداره کل عنوان کرد: فراخوان و پوستر انتخاب کتاب سال به همه دانشگاه ها و مراکز فرهنگی استان فرستاده شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون 60 کتاب به دبیرخانه دائمی انتخاب کتاب سال کرمانشاه فرستاده شده و 24 آبان ماه سال جاری هزمان با روز کتاب، کتاب سال استان معرفی می شود.

به گفته رحیمی زنگنه تمامی نویسندگان کرمانشاهی و نیز نویسندگان غیر بومی که کتابی را در خصوص کرمانشاه به نگارش درآورده باشند می توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در هر رشته یک کتاب به عنوان کتاب سال کرمانشاه انتخاب شده و هدیه ای حداقل پنج میلیون تومانی به آن تعلق خواهد گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: تمامی کتابهایی که در سال 1392 به چاپ  رسیده اند می توانند در این رقابت شرکت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com